GOMC 2009

Po kilku tygodniach oczekiwania dotarł do wszystkich uczestników tegorocznej edycji GOMC (Google Online Marketing Challenge) dyplom potwierdzający nasze dojście do pół finału. Ogromne podziękowania należą się wszystkim uczestnikom za współpracę, a w szczególności opiekunowi. To właśnie Dr Wojciech Czart skutecznie przez wiele miesięcy mobilizował zespół do pracy.

Paweł Nijakowski w półfinale konkursu GOMC 2009

Przygotowanie kampanii oraz jej przeprowadzenie wymagało wiele wysiłku i poświęcenia wolnego czasu. Konieczne było również przeprowadzenie modyfikacji strony internetowej firmy, której reklamy miały wziąć udział w konkursie. Wymagane były osobiste spotkania z właścicielem oraz uzyskanie jego akceptacji w wielu kwestiach dotyczących nie tylko samej strony, ale także treści reklam. Ponadto wiedza właściciela firmy przyczyniła się do lepszego zrozumienia zachowań klientów dzięki czemu można było zaprojektować skuteczniejszą kampanię.

Pozostaje trzymać kciuki za sukcesy drużyn prowadzonych przez dr Wojciecha Czarta w kolejnych edycjach konkursu.

EDIT: Strona podsumowująca wszystkie osiągnięcia drużyn Poznańskiego Uniwersytetu Adama Mickiewicza w konkursie GOMC: http://www.staff.amu.edu.pl/~czart/GOMC/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *